ថ្ងៃទី24 ខែ11 ឆ្នាំ2020
ទំនាក់ទំនង +855 15 60 61 21 / ភូមិលូ សង្កាត់ស្វាយប៉ាក់ ក្រុងភ្នំពេញ!
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
គណៈកម្មាធិការដោះ​ស្រាយទំនាស់ដីធ្លី បន្តបើកកិច្ចប្រជុំដោះស្រា​យវិវាទដីធ្លី​ដ៏រ៉ាំរ៉ៃ រវាងព​លរដ្ឋ១៤​គ្រួសារ និង៥១គ្រួ​សារនៅភូមិអូស្វា​រអិល សង្កាត់និមិត្ត​ / នគរបាលខណ្ឌសែនសុខ ឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យ៥នាក់៣ទីតាំង២ករណីផ្សេងគ្នា!​ / រដ្ឋបាលខណ្ឌសែនសុខ ចុះត្រួតពិនិត្យឆែកអាវុធជាតិផ្ទុះ គ្រឿងញៀន និងអនុវត្តរឹតបន្តឹងច្បាប់ចរាចរណ៍ផ្លូវគោក ឃាត់ខ្លួនមនុស្ស២នាក់!​ / នៅទីបំផុតសពម្ដាយនិងកូនដែលបានលង់ទឹកស្លាប់បានរកឃើញហើយនៅល្ងាចនេះ!!​ / អាជ្ញាធរខេត្តបន្ទាយមានជ័យ បន្តនាំយកស្បៀងសង្គ្រោះបន្ទាន់ជូនដល់ប្រជាពលរដ្ឋរងគ្រោះធម្មជាតិនៅទីកន្លែងមានសុវត្ថិភាព​ /

ព័ត៌មានផ្សេងៗ

នគរបាលខណ្ឌសែនសុខ ឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យ៥នាក់៣ទីតាំង២ករណីផ្សេងគ្នា!

ភ្នំពេញ៖លោកវរសេនីយ៍ឯកហ៊ួ ម៉េងវ៉ាង អធិការនគរបាលខណ្ឌសែនសុខបានឲ្យដឹងថា ករណីទី១.នៅថ្ងៃទី១៥ខែវិច្ឆិកាឆ្នាំ២០២០ វេលាម៉ោង១១  និង៣០នាទី កម្លាំងប៉ុស្តិ៍នគរបាលអូរបែកក្អម ឃាត់ខ្ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-11-16 07:02:30

រដ្ឋបាលខណ្ឌសែនសុខ ចុះត្រួតពិនិត្យឆែកអាវុធជាតិផ្ទុះ គ្រឿងញៀន និងអនុវត្តរឹតបន្តឹងច្បាប់ចរាចរណ៍ផ្លូវគោក ឃាត់ខ្លួនមនុស្ស២នាក់!

ភ្នំពេញ ៖ ដោយអនុវត្តតាមបទបញ្ជាយ៉ាងមុឺងម៉ាត់ របស់លោក ម៉ូវ ម៉ានិត អភិបាលខណ្ឌសែនសុខ និងជាប្រធានគណៈបញ្ជាការឯកភាពរដ្ឋបាលខណ្ឌ និងដើម្បីការពារសន្តិសុខ សុវត្ថិភាពជូនប្រជាពលរដ្ឋ ក្ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-11-16 06:58:58

នៅទីបំផុតសពម្ដាយនិងកូនដែលបានលង់ទឹកស្លាប់បានរកឃើញហើយនៅល្ងាចនេះ!!

ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖នៅទីបំផុតបានរកឃើញហើយ សពម្ដាយកូនដែលត្រូវបានលង់ទឹកស្លាប់កាលពីថ្ងៃ១៥ខែតុលាឆ្នាំ២០២០ម្សិលមិញនេះ

តាមប្រភពពីកន្លែងកើតហេតុបានឲ្យដឹងថា ម្ដាយឈ្មោះ លីន សាង ស ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-10-16 11:45:43

អាជ្ញាធរខេត្តបន្ទាយមានជ័យ បន្តនាំយកស្បៀងសង្គ្រោះបន្ទាន់ជូនដល់ប្រជាពលរដ្ឋរងគ្រោះធម្មជាតិនៅទីកន្លែងមានសុវត្ថិភាព

ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ព្រឹកថ្ងៃទី១៦ ខែតុលា ឆ្នាំ២០២០ ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អភិបាលនៃគណៈអភិបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ បន្តចូលរួមផ្តល់ស្បៀងសង្គ្រោះបន្ទាន់ដល់ពុកម៉ែបងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋរងគ្រ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-10-16 11:07:54

មានករណី លង់ទឹកស្លាប់ពីរនាក់ម្ដាយកូន នៅចំណុចអាងគ្រុឌ

បន្ទាយមានជ័យ÷ នៅថ្ងៃទី១៥ ខែតុលា ឆ្នាំ២០២០ វេលាម៉ោង១២:៣០នាទី មានករណី លង់ទឹកស្លាប់ពីរនាក់ម្ដាយកូន នៅចំណុចអាងគ្រុឌ ខាងជើងឈាងខាងកើតភូមិព្រៃវែង ចំងាយប្រមាណ300ម៉ែត្រ។

..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-10-15 16:18:18

នារីវ័យក្មេងម្នាក់បានបញ្ចប់ជីវិតខ្លួនឯងដោយយកខ្សែអង្រឹងចង ក ធ្វើអត្ថឃាតខ្លួនឯងបង្កមានការភ្ញាក់ផ្អើលដល់សមត្តកិច្ច...!!

ក្រុងប៉ោយប៉ែត÷ នារីវ័យក្មេងម្នាក់បានបញ្ចប់ជីវិតខ្លួនឯងដោយយកខ្សែចង ក រឿងរ៉ាវនេះបង្កមានការភ្ញាក់ផ្អើលនៅរសៀលម៉ោង២ៈ១៧នាទីថ្ងៃទី១៤ ខែតុលា ឆ្នាំ២០២០ ឋិតក្នុងភូមិ ចាន់គីរី សង្កាត ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-10-14 10:11:51

សូមបងប្អូនប្រជាពលរដ្ឋមានការប្រុងប្រយ័ត្នខ្ពស់ចំពោះជំនន់ទឹកភ្លៀង

ភ្នំពេញ៖ដោយស្ថានភាពប្រទេសកម្ពុជាកំពុងស្ថិតនៅក្នុងតំបន់សម្ពាធទាប ហើយក៏កំពុងបន្តទទួលឥទ្ធិពលនៃប្រព័ន្ធសម្ពាធទាប ITCZ ទន្ទឹមនឹងនោះសម្ពាធទាបសកម្ម(Active Low)នៅចុងនៃប្រព័ន្ធសម្ព ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-10-11 14:59:05

រថយន្ត៦គ្រឿងបុកបន្តកន្ទុយគ្នាបណ្តាលអោយខូចខាតយ៉ាងដំណំ,,,,,

ខេត្តកណ្តាល៖នាព្រឹកថ្ងៃទី៨ខែកញ្ញាឆ្នាំ២០២០វេលាម៉ោង៩នឹង១៥នាទីមានករណីរថយន្តបុកបន្តគូទជាច្រើនគ្រឿងគខូចលើស្ពានព្រែកសំរោងក្នុង ភូមិព្រែកសំរោង សង្កាត់តាខ្មៅ ក្រុងតាខ្មៅ ខេត្តកណ្ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-09-08 17:29:44

ឯកឧត្ដម ឧត្ដមសេនីយ៍ត្រី បោន ប៊ិន មេបញ្ជាការកងរាជអាវុធហត្ថខេត្តបន្ទាយមានជ័យ បានអញ្ជើញដឹកនាំ បើកកិច្ចប្រជុំ ដើម្បីជូនដំណឹង និងធ្វើការណែនាំដល់យោធិន នៃកងរាជអាវុធហត្ថ ដែលដល់ អាយុត្រូវចូលនិវត្តន៍ !!!

 ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ យោងតាមសេចក្ដីណែនាំរបស់ឯកឧត្ដម នាយឧត្ដមសេនីយ៍ សៅ សុខា អគ្គមេបញ្ជាការរង នៃកងយោធពលខេមរភូមិន្ទ មេបញ្ជាការកងរាជអាវុធហត្ថលើផ្ទៃប្រទេស លេខ០៥/ស.ណ.ន ២០២០ ស ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-30 04:24:51

នោះរឿងរ៉ាវទៀតហើយនៅច្រកទ្វារអន្តរជាតិអូរស្មាច់ រឿងចាស់ទើបតែដោះស្រាយចប់មិនទាន់ស្រួលបួរផង ហើយចូលរឿងថ្មីទៀត...!!

ខេត្តឧត្ដរមានជ័យ៖ច្រកទ្វាអន្តរជាតិអូស្មាច់កំពុងតែបែកធ្លាយរឿងថ្មីនិងរឿងចាស់របស់ លោក ប៉ែន សុភា នគរបាលអន្តោប្រវេសន៍ ប្រចាំការនូវច្រកទ្វារអន្តជាតិអូរស្មាច់ ហ៊ានយកដីចំណីផ្លូវសា ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-29 14:30:19

រដ្ឋបាលសាលាក្រុងប៉ោយប៉ែត បានចេញសេចក្តីជូន ដំណឹងដល់ក្រុមអាជីករ ដែលមានរថយន្តចូលទៅ មើលទំនិញ របស់ខ្លួនក្នុង ផ្សាររោងក្លឿរ ត្រូវផ្អាកចូល បណ្តោះអាសន្ន រយះពេល៤ថ្ងៃ ដើមខែកញ្ញានេះ!

(ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ)៖ រដ្ឋាភិបាលថៃបាន ដាក់ថ្ងៃសម្រាកសងជូន ប្រជាពលរដ្ឋព្រមទាំង មន្ត្រីរាជការ ជំនួសថ្ងៃបុណ្យ ចូលឆ្នាំប្រពៃណីជាតិ នៅដើមខែកញ្ញានេះ ហើយត្រូវបានអាជ្ញាធរ ខេត្តស្រះ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-29 02:22:17

សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន អញ្ជើញទទួលជួបពិភាក្សាការងារជាមួយរដ្ឋមន្ត្រីការបរទេសជប៉ុន នៅវិមានសន្តិភាព

សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន អញ្ជើញទទួលជួបពិភាក្សាការងារជាមួយរដ្ឋមន្ត្រីការបរទេសជប៉ុន នៅវិមានសន្តិភាព នាព្រឹកថ្ងៃសៅរ៍ ទី២២ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២០នេះ សម្តេចអគ្គមហាសេនាបតីតេជោ ហ៊ុន សែ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-22 08:43:18

លោកហ៊ុយទូចប្រធានបក្សស៊ុបពេទ្យខេត្តបន្ទាយមានជ័យកំពុងតែដេកលង់លក់ស្រួល ឱ្យក្រុមឈ្មួញនាំពោះជ្រូកនិង ឆ្អឹងមាន់ចូលខុសច្បាប់...!

ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ថ្មីៗនេះក្រុមឈ្មួញដែលរកស៊ីដឹកពោះជ្រូកនិងគ្រឿងក្នុងមាន់សាច់មាន់ ឆ្លងដែនចូលតាមច្រកទ្វារអន្តរជាតិប៉ោយប៉ែតដោយរថយន្តថៃ បានដឹកយកមកធ្វើការសាងផ្លាស់ប្ដូរឡានខ្មែរ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-22 07:55:07

សមត្ថកិច្ចចុះបង្រ្កាប គ្រឿងញៀន បាន០២ករណី ផ្សេងគ្នានិង ឃាត់មុខជនសង្ស័យបាន ០៩នាក់ រួមជាមួយវត្ថុ តាងមួយចំនួន

(ខេត្តកំពង់ស្ពឺ)៖ កម្លាំងនគរបាល ប្រឆាំងបទល្មើស គ្រឿងញៀននៃ អធិការរដ្ឋាននគរ បាលស្រុកឧដុង្គ ក្រោមការដឹកនាំ ដោយលោក វរសេនីយ៍ឯក ខឹម សាម៉ុន អធិការនគរបាល ស្រុកសហការជាមួយ កំលាំងមូល ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-18 04:29:01

ជនសង័្សយចំនួន០៣នាក់ត្រូវបានឃាត់ខ្លួនក្រោយធ្វើសកម្មភាពលួចទ្រព្យសម្បត្តិពលរដ្ឋ..!

(ខេត្តបាត់ដំបង)៖ កម្លាំងនគរបាលប្រឆាំង បទល្មើសនឃស្នងការ នគរបាលខេត្ត បាត់ដំបងបានចុះ បង្ក្រាប់ករណី លួចទ្រព្យសម្បត្តិ ប្រជាពលរដ្ឋនិងឃាត់ខ្លួន បានជនសង្ស័យបាន ៣នាក់កាលពីរ សៀល ថ្ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-18 04:14:38

កាស៊ីណូ"សុខគឹមម៉េង" នៅច្រកទ្វារព្រំដែន តន់ហន់ បើកលេងល្បែងស៊ីសង ជល់មាន់ អាប៉ោង យូគី យ៉ាងពេញពេញបន្ទុក

កាស៊ីណូ"សុខគឹមម៉េង" នៅច្រកទ្វារព្រំដែន តន់ហន់ បើកលេងល្បែងស៊ីសង ជល់មាន់ អាប៉ោង យូគី  យ៉ាងពេញពេញបន្ទុក

(ខេត្តកំពត)៖ កាស៊ីណូសុខគឹមម៉េង នៅច្រកទ្វារទ្វេភាគីតន់ហន់ ក្នុងឃុំព្រែកក្រឹស ស្រុកកំពង់ត្រា ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-18 04:07:28

ស្រុក ស្វាយចេក ខេត្ត បន្ទាយមានជ័យ អំណោយ មនុស្សធម៌ចែកជូនប្រជាពលរដ្ឋ ដែលមានជីវភាពខ្វះខាត ចំនួន២០ គ្រួសារ !!!

ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖នា ថ្ងៃអាទិត្យ ១២ រោច ខែស្រាពណ៍ ឆ្នាំ ជូតទោស័ក ព.ស ២៥៦៤ ត្រូវថ្ងៃទី ១៦.០៨.២០២០ លោក សិទ្ធិ  ឡោះ  ប្រធានក្រុមការងារចុះជួយ ឃុំស្លក្រាម ជំនួសមុខ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-17 05:48:52

ពលរដ្ឋ​ស្នើ​ឲ្យសមត្ថកិច្ចក្រុង​ប៉ោយប៉ែត ពិនិត្យ ទ​ប់ស្គាត់ ​ហ្គេមPUBG ដែលកំពុងបើក​ឲ្យក្មេង​មិន​ទាន់​គ្រប់​អាយុ​ឲ្យចូល​លេង នឹងអាចប្រឈមជម្ងឺកូវីត-19ទៀតផង!!!

ខេត្ត​បន្ទាយមានជ័យ៖ពលរដ្ឋក្រុងប៉ោយប៉ែត សម្តែងការព្រួយបារម្មណ៍​យ៉ាងខ្លាំង ចំពោះក្មេងៗ ដែលមិនទាន់គ្រប់អាយុ ពិ​សេ​សកូន​ៗរប​ស់ពួក​គាត់ដែលនូវក្នុងវ័យការ​សិក្សា ចូលលេង​ហ្គេម​ប្រ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-16 05:08:23

អាវុធហត្ថខេត្តបន្ទាយ មានជ័យទទួលបាន រថយន្តសង្គ្រោះមួយគ្រឿង ពីសម្តេចអគ្គម ហាសេនាធិបតីតេជោ ហ៊ុន សែន និង សម្ដេចកិត្តិ ព្រឹទ្ធបណ្ឌិត ប៊ុន រ៉ានី ហ៊ុន សែនតាមរយះ លោកឧកញ៉ាជា រតនា និងលោកជំទាវ ឧកញ៉ា លី ហៀក រតនា

អាវុធហត្ថខេត្តបន្ទាយ មានជ័យទទួលបាន រថយន្តសង្គ្រោះមួយគ្រឿង ពីសម្តេចអគ្គម ហាសេនាធិបតីតេជោ ហ៊ុន សែន និង សម្ដេចកិត្តិ ព្រឹទ្ធបណ្ឌិត ប៊ុន រ៉ានី ហ៊ុន សែនតាមរយះ លោកឧកញ៉ាជា រតនា និងលោកជំទាវ ឧកញ៉ា លី ហៀក រតនា

..អានបន្ត