ថ្ងៃទី18 ខែ09 ឆ្នាំ2020
ទំនាក់ទំនង +855 15 60 61 21 / ភូមិលូ សង្កាត់ស្វាយប៉ាក់ ក្រុងភ្នំពេញ!
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
ប្លែកទៀតហេីយ!បុរសម្នាក់បើករថយន្តដឹកសពសង្សារ ចូលទៅសារភាពនៅទីបញ្ជាការកងរាជអាវុធហត្ថស្រុកឧដុង្គក្រោយពីផ្ទុះអាវុធសម្លាប់សង្សារខ្លួនឯងក្នុងរថយន្ត!​ / បែកធ្លាយមេសឹងរងយោធាខេត្តបន្ទាយមានជ័យ លោក ជឹមប៊ុនអាងធ្វើទារុណកម្មលើកូនទាហាន បណ្ដាលឲ្យដេកពេទ្យស្អាត់...!​ / ពលរដ្ឋជិត២០នាក់ ដង្ហែរគ្នាដើម្បីទាមទារឲ្យភាគីថៃបើកច្រកទ្វារអន្តរជាតិប៉ោយប៉ែត ត្រូវបានសមត្ថកិច្ចហាមឃាត់​ / រថយន្ត៦គ្រឿងបុកបន្តកន្ទុយគ្នាបណ្តាលអោយខូចខាតយ៉ាងដំណំ,,,,,​ / ឯកឧត្ដម ឧត្ដមសេនីយ៍ត្រី បោន ប៊ិន មេបញ្ជាការកងរាជអាវុធហត្ថខេត្តបន្ទាយមានជ័យ បានអញ្ជើញដឹកនាំ បើកកិច្ចប្រជុំ ដើម្បីជូនដំណឹង និងធ្វើការណែនាំដល់យោធិន នៃកងរាជអាវុធហត្ថ ដែលដល់ អាយុត្រូវចូលនិវត្តន៍ !!!​ /

ព័ត៌មានថ្មីៗប្រចាំថ្ងៃ

ប្លែកទៀតហេីយ!បុរសម្នាក់បើករថយន្តដឹកសពសង្សារ ចូលទៅសារភាពនៅទីបញ្ជាការកងរាជអាវុធហត្ថស្រុកឧដុង្គក្រោយពីផ្ទុះអាវុធសម្លាប់សង្សារខ្លួនឯងក្នុងរថយន្ត!

ខេត្តកំពង់ស្ពឺ៖ យោងតាមសេចក្តីរាយការណ៍ពីសមត្ថកិច្ចបានបញ្ជាក់ឲ្យដឹងថា នៅទៀបភ្លឺថ្ងៃទី១៦ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២០នេះ មានបុរសម្នាក់មានឈ្មោះទាក់ ឌី អាយុ២៨ឆ្នាំ រស់នៅរាជធានីភ្នំពេញ មាន ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-09-16 13:06:34

បែកធ្លាយមេសឹងរងយោធាខេត្តបន្ទាយមានជ័យ លោក ជឹមប៊ុនអាងធ្វើទារុណកម្មលើកូនទាហាន បណ្ដាលឲ្យដេកពេទ្យស្អាត់...!

ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖កាលពីថ្មីនេះកាលនេះថ្ងៃទី៦ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២០ យោងតាមការបែកធ្លាយភាពមិនប្រក្រតីចេញពី បន្ទាយសឹករងខេត្តបន្ទាយមានជ័យ និង មា ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-09-10 06:19:07

ពលរដ្ឋជិត២០នាក់ ដង្ហែរគ្នាដើម្បីទាមទារឲ្យភាគីថៃបើកច្រកទ្វារអន្តរជាតិប៉ោយប៉ែត ត្រូវបានសមត្ថកិច្ចហាមឃាត់

បន្ទាយមានជ័យ​៖ ប្រជាពលរដ្ឋជិត២០នាក់ ដង្ហែរគ្នាដើម្បីទាមទារឲ្យភាគីថៃបើកច្រកទ្វារអន្តរជាតិប៉ោយប៉ែតឡើងវិញ នៅព្រឹកថ្ងៃទី១០ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២០ តែក្បួនដង្ហែរគ្នានេះ ត្រូវបានសមត្ថ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-09-10 04:46:46

រថយន្ត៦គ្រឿងបុកបន្តកន្ទុយគ្នាបណ្តាលអោយខូចខាតយ៉ាងដំណំ,,,,,

ខេត្តកណ្តាល៖នាព្រឹកថ្ងៃទី៨ខែកញ្ញាឆ្នាំ២០២០វេលាម៉ោង៩នឹង១៥នាទីមានករណីរថយន្តបុកបន្តគូទជាច្រើនគ្រឿងគខូចលើស្ពានព្រែកសំរោងក្នុង ភូមិព្រែកសំរោង សង្កាត់តាខ្មៅ ក្រុងតាខ្មៅ ខេត្តកណ្ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-09-08 17:29:44

ឯកឧត្ដម ឧត្ដមសេនីយ៍ត្រី បោន ប៊ិន មេបញ្ជាការកងរាជអាវុធហត្ថខេត្តបន្ទាយមានជ័យ បានអញ្ជើញដឹកនាំ បើកកិច្ចប្រជុំ ដើម្បីជូនដំណឹង និងធ្វើការណែនាំដល់យោធិន នៃកងរាជអាវុធហត្ថ ដែលដល់ អាយុត្រូវចូលនិវត្តន៍ !!!

 ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ យោងតាមសេចក្ដីណែនាំរបស់ឯកឧត្ដម នាយឧត្ដមសេនីយ៍ សៅ សុខា អគ្គមេបញ្ជាការរង នៃកងយោធពលខេមរភូមិន្ទ មេបញ្ជាការកងរាជអាវុធហត្ថលើផ្ទៃប្រទេស លេខ០៥/ស.ណ.ន ២០២០ ស ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-30 04:24:51

នោះរឿងរ៉ាវទៀតហើយនៅច្រកទ្វារអន្តរជាតិអូរស្មាច់ រឿងចាស់ទើបតែដោះស្រាយចប់មិនទាន់ស្រួលបួរផង ហើយចូលរឿងថ្មីទៀត...!!

ខេត្តឧត្ដរមានជ័យ៖ច្រកទ្វាអន្តរជាតិអូស្មាច់កំពុងតែបែកធ្លាយរឿងថ្មីនិងរឿងចាស់របស់ លោក ប៉ែន សុភា នគរបាលអន្តោប្រវេសន៍ ប្រចាំការនូវច្រកទ្វារអន្តជាតិអូរស្មាច់ ហ៊ានយកដីចំណីផ្លូវសា ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-29 14:30:19

មន្ត្រីជាន់ខ្ពស់CPP៖គណបក្សប្រជាជនកម្ពុជា ចាត់ទុកប្រជាពលរដ្ឋ ជាស្នូលនៃការអភិវឌ្ឍ «ហ៊ានថា ហ៊ានធ្វើ ហ៊ានទទួលខុសត្រូវ»

(ស្វាយរៀង)៖ ឯកឧត្តមសូ សូចន្ទ័ប្រធានក្រុមការងារគណបក្សប្រជាជនកម្ពុជាចុះជួយឃុំក្រោលគោ ស្រុកស្វាយជ្រំ បានថ្លែងថា គណបក្សប្រជាជនកម្ពុជា ចាត់ទុកប្រជាពលរដ្ឋ ជាស្នូលនៃការអភិវឌ្ឍ «ហ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-29 08:59:36

រដ្ឋបាលសាលាក្រុងប៉ោយប៉ែត បានចេញសេចក្តីជូន ដំណឹងដល់ក្រុមអាជីករ ដែលមានរថយន្តចូលទៅ មើលទំនិញ របស់ខ្លួនក្នុង ផ្សាររោងក្លឿរ ត្រូវផ្អាកចូល បណ្តោះអាសន្ន រយះពេល៤ថ្ងៃ ដើមខែកញ្ញានេះ!

(ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ)៖ រដ្ឋាភិបាលថៃបាន ដាក់ថ្ងៃសម្រាកសងជូន ប្រជាពលរដ្ឋព្រមទាំង មន្ត្រីរាជការ ជំនួសថ្ងៃបុណ្យ ចូលឆ្នាំប្រពៃណីជាតិ នៅដើមខែកញ្ញានេះ ហើយត្រូវបានអាជ្ញាធរ ខេត្តស្រះ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-29 02:22:17

សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន អញ្ជើញទទួលជួបពិភាក្សាការងារជាមួយរដ្ឋមន្ត្រីការបរទេសជប៉ុន នៅវិមានសន្តិភាព

សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន អញ្ជើញទទួលជួបពិភាក្សាការងារជាមួយរដ្ឋមន្ត្រីការបរទេសជប៉ុន នៅវិមានសន្តិភាព នាព្រឹកថ្ងៃសៅរ៍ ទី២២ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២០នេះ សម្តេចអគ្គមហាសេនាបតីតេជោ ហ៊ុន សែ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-22 08:43:18

លោកហ៊ុយទូចប្រធានបក្សស៊ុបពេទ្យខេត្តបន្ទាយមានជ័យកំពុងតែដេកលង់លក់ស្រួល ឱ្យក្រុមឈ្មួញនាំពោះជ្រូកនិង ឆ្អឹងមាន់ចូលខុសច្បាប់...!

ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ថ្មីៗនេះក្រុមឈ្មួញដែលរកស៊ីដឹកពោះជ្រូកនិងគ្រឿងក្នុងមាន់សាច់មាន់ ឆ្លងដែនចូលតាមច្រកទ្វារអន្តរជាតិប៉ោយប៉ែតដោយរថយន្តថៃ បានដឹកយកមកធ្វើការសាងផ្លាស់ប្ដូរឡានខ្មែរ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-22 07:55:07

សម្តេច ក្រឡាហោម ស ខេង អញ្ជើញជាអធិបតីក្នុងពិធីសម្ពោធដាក់អោយប្រើប្រាស់ ជាផ្លូវការស្ពានបេឡេតិ៍ទី១៤ឆ្លងកាត់ស្ទឹងសង្កែនិងសាលាបឋមសិក្សាស្វាយព្រៃនិងអនុវិទ្យាល័យ កន្ទឺ១

(បាត់ដំបង)៖ថ្ងៃពុធ ១កើត ខែ ភទ្របទ ឆ្នាំជូត ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៩ ខែសីហាឆ្នាំ ២០២០ នៅក្នុងភូមិសសរពក ឃុំ កន្ទឺ១ ស្រុកបាណន់ ខេត្ត បាត់ដំបង។បានរៀបចំពិធីសម្ពោធ ដាក់អោយប្រើប្រាស់ស្ព ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-20 05:47:40

សមត្ថកិច្ចចុះបង្រ្កាប គ្រឿងញៀន បាន០២ករណី ផ្សេងគ្នានិង ឃាត់មុខជនសង្ស័យបាន ០៩នាក់ រួមជាមួយវត្ថុ តាងមួយចំនួន

(ខេត្តកំពង់ស្ពឺ)៖ កម្លាំងនគរបាល ប្រឆាំងបទល្មើស គ្រឿងញៀននៃ អធិការរដ្ឋាននគរ បាលស្រុកឧដុង្គ ក្រោមការដឹកនាំ ដោយលោក វរសេនីយ៍ឯក ខឹម សាម៉ុន អធិការនគរបាល ស្រុកសហការជាមួយ កំលាំងមូល ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-18 04:29:01

ជនសង័្សយចំនួន០៣នាក់ត្រូវបានឃាត់ខ្លួនក្រោយធ្វើសកម្មភាពលួចទ្រព្យសម្បត្តិពលរដ្ឋ..!

(ខេត្តបាត់ដំបង)៖ កម្លាំងនគរបាលប្រឆាំង បទល្មើសនឃស្នងការ នគរបាលខេត្ត បាត់ដំបងបានចុះ បង្ក្រាប់ករណី លួចទ្រព្យសម្បត្តិ ប្រជាពលរដ្ឋនិងឃាត់ខ្លួន បានជនសង្ស័យបាន ៣នាក់កាលពីរ សៀល ថ្ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-18 04:14:38

កាស៊ីណូ"សុខគឹមម៉េង" នៅច្រកទ្វារព្រំដែន តន់ហន់ បើកលេងល្បែងស៊ីសង ជល់មាន់ អាប៉ោង យូគី យ៉ាងពេញពេញបន្ទុក

កាស៊ីណូ"សុខគឹមម៉េង" នៅច្រកទ្វារព្រំដែន តន់ហន់ បើកលេងល្បែងស៊ីសង ជល់មាន់ អាប៉ោង យូគី  យ៉ាងពេញពេញបន្ទុក

(ខេត្តកំពត)៖ កាស៊ីណូសុខគឹមម៉េង នៅច្រកទ្វារទ្វេភាគីតន់ហន់ ក្នុងឃុំព្រែកក្រឹស ស្រុកកំពង់ត្រា ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-18 04:07:28

ស្រុក ស្វាយចេក ខេត្ត បន្ទាយមានជ័យ អំណោយ មនុស្សធម៌ចែកជូនប្រជាពលរដ្ឋ ដែលមានជីវភាពខ្វះខាត ចំនួន២០ គ្រួសារ !!!

ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖នា ថ្ងៃអាទិត្យ ១២ រោច ខែស្រាពណ៍ ឆ្នាំ ជូតទោស័ក ព.ស ២៥៦៤ ត្រូវថ្ងៃទី ១៦.០៨.២០២០ លោក សិទ្ធិ  ឡោះ  ប្រធានក្រុមការងារចុះជួយ ឃុំស្លក្រាម ជំនួសមុខ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-17 05:48:52

ស្នងការនគរបាលខេត្តកែប ដឹកនាំប្រជុំពង្រឹងផែនការ ការពារសន្តិសុខ សណ្តាប់ធ្នាប់ និងចុះសួរសុខទុក្ខកងកម្លាំងប្រចាំការតាមបណ្តាកោះក្នុងខេត្ត

ខេត្តកែប៖ លោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី សម្បត្តិ សុធារដ្ឋ ស្នងការនគរបាលខេត្តកែប ព្រឹកថ្ងៃទី16 សីហា 2020 បានដឹកនាំប្រជុំគណៈស្នងការ ដើម្បីពង្រឹងកម្លាំងប្រចាំការ ប្រចាំបញ្ជា និងកម្លាំងត ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-16 08:45:45

ពលរដ្ឋ​ស្នើ​ឲ្យសមត្ថកិច្ចក្រុង​ប៉ោយប៉ែត ពិនិត្យ ទ​ប់ស្គាត់ ​ហ្គេមPUBG ដែលកំពុងបើក​ឲ្យក្មេង​មិន​ទាន់​គ្រប់​អាយុ​ឲ្យចូល​លេង នឹងអាចប្រឈមជម្ងឺកូវីត-19ទៀតផង!!!

ខេត្ត​បន្ទាយមានជ័យ៖ពលរដ្ឋក្រុងប៉ោយប៉ែត សម្តែងការព្រួយបារម្មណ៍​យ៉ាងខ្លាំង ចំពោះក្មេងៗ ដែលមិនទាន់គ្រប់អាយុ ពិ​សេ​សកូន​ៗរប​ស់ពួក​គាត់ដែលនូវក្នុងវ័យការ​សិក្សា ចូលលេង​ហ្គេម​ប្រ ..អានបន្ត
ថ្ងៃចេញផ្សាយ: 2020-08-16 05:08:23

អាវុធហត្ថខេត្តបន្ទាយ មានជ័យទទួលបាន រថយន្តសង្គ្រោះមួយគ្រឿង ពីសម្តេចអគ្គម ហាសេនាធិបតីតេជោ ហ៊ុន សែន និង សម្ដេចកិត្តិ ព្រឹទ្ធបណ្ឌិត ប៊ុន រ៉ានី ហ៊ុន សែនតាមរយះ លោកឧកញ៉ាជា រតនា និងលោកជំទាវ ឧកញ៉ា លី ហៀក រតនា

អាវុធហត្ថខេត្តបន្ទាយ មានជ័យទទួលបាន រថយន្តសង្គ្រោះមួយគ្រឿង ពីសម្តេចអគ្គម ហាសេនាធិបតីតេជោ ហ៊ុន សែន និង សម្ដេចកិត្តិ ព្រឹទ្ធបណ្ឌិត ប៊ុន រ៉ានី ហ៊ុន សែនតាមរយះ លោកឧកញ៉ាជា រតនា និងលោកជំទាវ ឧកញ៉ា លី ហៀក រតនា

..អានបន្ត